czwartek, 22 listopada 2012

Libster Award

Hmm... Zostałam nominowana do Libster Award... Jest mi niezmiernie miło i czuje, że jednak ktoś czyta i docenia moje blogi :D A więc pytania które dostałam od Oli i Marzeny A więc zaczynam :D

1) Jak Masz na imię?
A więc mam na imię Kasia i niezbyt lubię moje imię :C

2) Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Moją ulubioną piosenką 1D jest They Don't know about us a tak to Ke$ha - Die Young.

3) Który z chłopaków według Was jest najprzystojniejszy?
Według mnie Zayn i Harry :)

4) Ulubiona postać z kreskówek?
Hmm.. myślę, że struś pędziwiatr, Tom i Jerry, ten co gonił strusia, scooby doo a i wiele innych ale nie chce mi się wymieniać i nie pamiętam :P

5) Ulubiona potrawa?
Myślę, że Lasange i pesto. :)

6) Znienawidzony aktor/aktorka.
Myślę, że Miley Cyrus, Figura.

7) Ile blogów prowadzicie?
Prowadzę 4 blogi

8) Oglądacie kreskówki? Jak tak to jakie?
Oglądam scooby doo, Tom i Jerry, smerfy, pingwinyy z madagaskaru i Spangebob' a :D

9) Co jest lepsze? Pamiętniki Wampirów czy Zmierzch?
Osobiście uważam że Pamiętniki Wampirów :D #NOH8

10) Jakie opowiadania lubicie czytać?
Lubię czytać wszystkie opowiadania, które mi się spodobają :D

11) Czy poleciłabyś znajomym blogi o 1D?
Tylko tym którzy je lubią, bo nie chce hejtów na mnie i na te blogi :C

A więc to całość pierwszych pytań od bloga http://anita-jenifer-story-1d.blogspot.com/
Za chwilę dodam następny a wraz z nim powiadomienie. Cassie

2 komentarze:

  1. Cześć :) Nominowałam cię do LIERSTER AWARD :):)
    Po dalsze info zapraszam do mnie www.all-you-need-in-love.blogspot.com
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś właśnie nominowana do Liebster Award ! ;x
    Więcej informacji tutaj :http://one-love-one-band-one-direction.blogspot.com/2012/11/liebster-award-xd.html x

    OdpowiedzUsuń